Phi Phi Adaları

13 Mart 2019 Çarşamba

Phuket araya beach otelde güzel bir kahvaltıdan sonra saat 9.00 da minibüs geldi. Phuket Town’u geçerek iskeleye geldik.İskelede, her yönden gelen minibüslerdeki turistlere yolculuk hakkında bilgiler verildi. Phi Phi adaları yarımadanın güneyinde kalıyor ve bugün 4 ada gezilecek. Khai Nui Adası adasından geçilerek Don Adası yakınlarında şnorkelle dalış yapıldı.Phi Phi Lay ve Khai Adaları açıklarında tekneler demirledi ve yüzüldü. Bu arada teknede Seçkin ve Gaziantep’li Halil İbrahim ile tanıştık.Almanya’da çalışıyorlarmış. Onlar Phi Phi Don Adasında kaldılar.Maymunların yaşadığı Viking Cove’yi açıktan gördük.Öğle yemeğini Phi Phi Lay Adasında yedik.Ve adayı dolaştık.İsteyenler denize girdi.Denizde de iki Türke rastladık.Her yer sapsarı kum. Manzara çok güzel.Amerika’lıların film çektiği Maya Bay Körfezine giriş yasaklanmış. Körfezi ancak uzaktan görebildik.Phi Phi Don Adasında dinlendik ve resimler çektik.Hediyelik eşya ve yiyecek standlarını dolaştık.Dönüş yolunda adalardan geçerken en çok ilgimizi ağaç köklerinin denizin üstüne kadar çıkmış olması çekti.İskeleden yine minibüslere binerek otelimize geldik. Çok güzel bir gün geçirdik.