Granada İspanya

19 Haziran 2019 Çarşamba

Akşam 20.00 sularında Malaga’dan Granada’ya gelebildik.Yolculuk yaklaşık iki saat sürüyor. İki yol var. Sahil yolu daha güzel diye biz sahil yolundan geldik. . Granada’da iki gece kalacağız. Albayzın semtinde Apartments Alhamra 5 Elvira adlı yerde kalacağımız. Albayzın eski Granada’da daha ziyade Fas kökenlilerin yaşadığı tarihi bir semt.Her tarafta FasLokantaları ve hediyelik eşya dükkanları var. Bizim kalacağımız yer de eski bir ev.İçini Fas tarzı döşemişler. Hatta yanında inşaat vardı İki gece için 112 dolar ödedik. Katedral ve Yusufiye Medresesini gezdik.Bu iki yer zaten yanyana. Katedralden sonra bir Fas lokantasında yemek yedik Yemekler harika . Kebaplar ve Arap yemekleri nefis..Arabamızı 2 gün park etmek için 50 Euro ödemek zorunda kaldık. Granada’da karfır var. oradan 15 euroluk alışveriş yaptık. Tarihi Al Kayser Çarşısından hediyelik eşya alışverişi yaptık. Burası ufak bir alana kurulmuş ve Emeviler zamanından kalmış tarihi bir çarşı. Daha ziyade Fas tarzı hediyelik eşya satan dükkanlar dar sokaklarda sıralanmış.Girdiğimiz bir dükkanda Türkiye’den geldiğimizi duyan sahipleri müslüman olduklarını ve Türkler çok sevdiklerini söyleyerek bize bayağı indirim yaptılar.Öğle yemeğini yedikten sonra Elhamra Sarayına gitmek üzere yola çıktık. Taksiyle saraya çıktık ve 7 Euro ödedik.