GEMİ İLE YUNAN ADALARI- MYKONOS

Gemimizde yaptığımız sabah kahvaltısından sonra saat 8.00 civarında
Mykonos Limanına yanaşıyoruz. Liman(New Port) şehrin sol tarafında
kalıyor. Şehirle liman arasında belediye otobüsü işliyor. Bizde 1.60
Euro ödeyerek otobüse biniyoruz. Beş dakika sonra eski limandayız(Old
Port).Ada çok küçük bir yer.86 km kare olduğu söylendi. Adanın her
tarafı doğal plaj. En ünlü plajları Paradise, Süper Paradise, Agrari ve
Elia. Mykonos dünyanın en meşhur gay merkeziymiş.
Daracık arnavutkaldırımı sokakları, tepelerden aşağılara doğru sıralanmış bembeyaz kat kat evleri, mavi kırmızı damlı küçük kiliseleri, eski yel değirmenleri ile rüya gibi bir şehir. O kadar çok turist var ki sokaklarda zor yürüyoruz. Şehrin tepelerine tırmanarak bol bol resimler çektik. Dinlenirken Kolombiya’lı bir aile ile tanıştık. Kuşadası’ndan günübirlik turla gelmişler. Ben de onlara Türkiye’den getirdiğim helvadan ikram ettim. Türkiye’yi çok beğenmişler ve Türkleri çok sevmişler. Akşamları Mykonos’ta çılgın gece eğlenceleri olduğunu söylüyorlar. Otobüsümüze 1.60 Euro vererek bindik ve gemimize döndük. Saat.19.30 akşam yemeği ve sonrası salonda konser. Gece Mykonos Limanında kalıyoruz.

Kali nihta: İyi geceler.{mosimage}

Benzer Yazılar

Erciyes Dağı Kayseri 25 Haziran 2014 Pazar Develi minibüsünden Erciyes Dağı'na yakın yol kenarında indik. Belediye tesislerine girip oraya has sucuk-ekmek yedik ve çay ...
El Jem Kuzey Afrika’nın En Büyük Amfiteatrı ... 15 Şubat2014 Cuma (5.Gün) Romalıların varlığını gerçekten görmek istiyorsak güneye doğru gitmeliyiz. Uzaktan karşınızda El Jem'in üzerinde yükselen...
Dünyanın 8. harikası KAPADOKYA (Güzel Atlar Ülkesi... Tarih, kültür, inanç ve doğa turizmlerinin bir arada görüldüğü KAPADOKYA, Peri Bacaları ile de dünyanın bir ...
Rusya Moskova Arbat Ve Diğer Gezilecek Yerler 7 Ağustos 2015 Perşembe Arbat: Eski Arbat semti ressamlar ve müzisyenleri ile ünlüdür. Arbat, taş kaldırımları ile sadece yayalara açık bir cadde ...