GEMİ İLE YUNAN ADALARI- MYKONOS

Gemimizde yaptığımız sabah kahvaltısından sonra saat 8.00 civarında
Mykonos Limanına yanaşıyoruz. Liman(New Port) şehrin sol tarafında
kalıyor. Şehirle liman arasında belediye otobüsü işliyor. Bizde 1.60
Euro ödeyerek otobüse biniyoruz. Beş dakika sonra eski limandayız(Old
Port).Ada çok küçük bir yer.86 km kare olduğu söylendi. Adanın her
tarafı doğal plaj. En ünlü plajları Paradise, Süper Paradise, Agrari ve
Elia. Mykonos dünyanın en meşhur gay merkeziymiş.
Daracık arnavutkaldırımı sokakları, tepelerden aşağılara doğru sıralanmış bembeyaz kat kat evleri, mavi kırmızı damlı küçük kiliseleri, eski yel değirmenleri ile rüya gibi bir şehir. O kadar çok turist var ki sokaklarda zor yürüyoruz. Şehrin tepelerine tırmanarak bol bol resimler çektik. Dinlenirken Kolombiya’lı bir aile ile tanıştık. Kuşadası’ndan günübirlik turla gelmişler. Ben de onlara Türkiye’den getirdiğim helvadan ikram ettim. Türkiye’yi çok beğenmişler ve Türkleri çok sevmişler. Akşamları Mykonos’ta çılgın gece eğlenceleri olduğunu söylüyorlar. Otobüsümüze 1.60 Euro vererek bindik ve gemimize döndük. Saat.19.30 akşam yemeği ve sonrası salonda konser. Gece Mykonos Limanında kalıyoruz.

Kali nihta: İyi geceler.{mosimage}

Benzer Yazılar

Alaçatı’da Rüzgar Sörfü Keyfi Bumba, rüzgar altı, rüzgar üstü, joint, salma, beach start…. Bu terimleri zaten biliyorsanız yazımızın rüzgar sör...
Hammamet Tunus’un Sayfiyesi 12 Şubat 2014 Çarşamba (3.Gün) Başşehir Tunus'ta otelimiz Carlton'dan bir taksi ile otobüs garajına geldik. Hammamet'e gidecek otobüse binerek 65 k...
Mısır Şarm El Şeyh 2 Mayıs 2015 Cumartesi Sina Yarımadasının en güneyinde, Kızıldeniz'de bir cennet. Çölün ortasında bir vaha.Yüzlerce 5 yıldızlı otelin bulunduğu Şar...
Edirne Edirne, Osmanlı İmparatorluğunun kuruluşundan yükselişine kadar bütün tarihi izleri taşıyan bir şehrimiz. Camileri, köprüleri...