Endülüs’e Gidiş İstanbul Madrid

İstanbul-Madrid

12 Haziran 2019 Çarşamba

Sabah8.30 da evden çıktık. E-3 ile Kavacık’tan Saw Hava limanına ulaşarak Pegasus ile Viyana ‘ya gittik. Oradan yerel hava yolları ile Madrid’e uçtuk ve saat 19.40 ta Madrid hava alanında olduk.Uçak 1 nolu perona indi. Kızım,damadım ve torunum ABD’den gelecekleri için 4 nolu perona gittik ve tam 21.00 ucakları geldi. Hemen çıkışlarında karşılaştık ve uzun uzun hasret giderdik. Madrid hava alanı çok büyük ve 4 adet peronu var. Bazı peronlar arasında otobüs çalışıyor.

Kalacağımız “Mayor Centro Apartmanları” şehrin göbeğinde ve “Porto del Sol” yani “güneşin kapısı meydanına” 2 dakika yürüme mesafesinde. Hemen bir taksi çevirdik.Tabii 5 kişi olduğumuzdan ve hayli bagaj olduğundan büyük  bir taksi olması lazımdı.30 Euro’ya anlaşarak kalacağımız sokağa geldik. Sokaklar çok dar ve park etmek çok zor.Neyse 20 euro da bahşiş verilince sürücü çok şaşırdı.Bizim için de fazla olan bu bahşiş ABD’de yaşayanlar için hiç birşey değil. 1 euro 1 dolar gibi. Ama bizim için 7 lira gibi. Her şeyi 7 ile çarpıyorsun.

Kalacağımız kata çıktık. Burası bir daire 3 yatak odası, salon ve mutfak. Hemen oturarak uzun uzun sohbet ettik ve hasret giderdik. Yarın ki gezi planımıza baktık. Çay kaynatıp Türkiye’den getirdiğimiz sarmaları ve börekleri yedik.Odalarımıza çekildik. Bu otele iki gece için “hotels.com “sitesinden 280  euro ödedik.