Press enter to see results or esc to cancel.

Buhara 2 Tarihi İpek Yolu

Buhara

27 Haziran 2018 Çarşamba

Kukeldaş Otelde Ramzahın koştura koştura isteklerimizi sorarak hazırladığı dört dörtlük kahvaltıdan sonra 8 nolu otobüse binerek Ark Kalesine gittik. Kale çok büyük. Kaleyi gezdikten sonra hemen yolun karşısındaki Balo Havuz Camisini ziyaret ettik.Adını önündeki havuzdan almış. Hava Buhara’da öğle saatlerinde 35-40 derece oluyor. Bu yüzden otele donduk. Akşam üzeri 17 den sonra tekrar hareketlilik başlıyor. Chor Minör(Dört Minare) Camisine gitmek için Leb-i Havuza ters istikamette 1 km. yürünüyor. Tarihi ufak bir cami. İçine girilmiyor. Tekrar geri dönerek Leb-i Havuzda yemek yedik.Yerel müzik dinledik.21.30 da otele geri döndük.

28 Haziran 2018 Perşembe

Kukeldaş Otelde güzel bir kahvaltıdan sonra Hz.Eyüp Çeşmesi ve Samani Türbesini gezdik. Bu arada Ferde adlı bir kız ve Yusuf adlı ağabeyi ile tanıştık. 15 Ekimde Türkiye’ye göçeceklerini söylediler. Telefonlarını aldık.Yarın sabah Hive’ye  gitmek için erken saatte kalkacağımızdan otele biraz erken döndük.