Amman Ürdün (Jordan)

İstanbul Amman

9 Kasım 2017 Perşembe

Sabah saat 7.00 de evden çıktık. E-3 nolu otobüs ile Saw Havaalanına geldik.11.25 uçağı ile Ankara aktarmalı olarak 15.40 ta Amman Havaalanına indik. Daha evvel anlaştığımız GOLDEN GATE TOURS  firmasının  elemanı bizi havaalanında bekleyecekti. Ancak kimseyi göremedik. Havaalanında sağa sola bakınırken yanımıza yaklaşan  adının sonradan Kubilay Kaymaz olduğunu öğrendiğimiz genç bize yardım edebileceğini söyledi. Biz de firmanın telefonunu verdik. Telefon etti ve bizi almak için yolda olduklarını söylediler.  10 dakika sonra Bassam adlı şoför geldi ve özür diledi. Tur şirketinin ofisine gittik. Onlara götürdüğümüz hediyeleri verdik. Onlarda bize kahve ve kuru pasta ikram ettiler.

Çıktığımızda hava kararmak üzereydi. Şoföre bizi bir lokantaya götürmesini söyledik. O da bizi Amman’ın en meşhur lokantalarından Tavaheen Al Hawa adlı çok lüks bir yere bıraktı. Lokantanın ortası çadır şeklinde yapılmış,loş ışıklı, fıskıyeli,sutün başlıkları ile dekore edilmiş enteresan bir yerdi. Yalnız bayağı pahalı bir yerdi. İki kişi 22.04 Dinar ödedik. Sadece iki şiş, iki ayran. Oceon adlı otele gelmek için taksiye de 3 dinar ödedik. 1 dinar bizim paramızla 5,5 Tl.

Otele döndüğümüzde bayağı yorgunduk. Hemen odamıza çıkıp yattık.

Benzer Yazılar

Ürdün Jordan Jerash ve Ajlun Kalesi Amman 10 Kasım 2017 Cuma Oceon Otelde kahvaltıdan sonra kapıda bekleyen arabamıza binerek İngilizce bilen şoförümüz Bassam ile Ajlun Kalesine do...